SUPPORT OG KJØPSHJELP
Kontakt oss
Du kan kontakte oss på telefon oppgitt i bunnen av siden. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via linken "kontakt oss" i bunnen av siden. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.
EZ Sport AS
Org.nr: 918 721 681
Skiveien 198 A
Min adresse
1415 Oppegård
Norway
Ring oss: 97475555
Send e-post til oss: salg@ezsport.no
Kundeinfo
SIKKER BETALING
Hvem kan handle på nett?
For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg.
Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.
Trygt kjøp
Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel.
Betaling
Vi benytter kun faktura betaling på forhånd, skal andre typer betaling skje må dette være avtalt på forhånd. Når du trykker bestiller, vil du få en faktura i eposten med betalingsinformasjon. Betalingen blir gjennomført/trekt når vi sender varene fra vårt lager.
Moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.
Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.
LEVERINGSBETINGELSER
Leveringstid
Varer du ser i nettbutikken som er på lager, finnes på vårt lager, alle andre varer er spesialbestillinger og er unntatt angrerettloven. Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling og betaling. En forsendelse tar fra 2-4 virkedager til 12 uker.
Frakt og gebyr
Fri frakt gjelder kun til vårt lager i Drammen.
Dersom du ønsker frakt videre, kontakt oss for priser på salg@ezdock.no. Husk og merk med bestillingsnummer.
Alle våre forsendelser går med storbil transport.
Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut
Uavhentede pakker
Hentefrist for pakker er to uker. Om den ikke hentes innen da sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.
Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Bring. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg til dekning av våre kostnader til porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.
Retur av varer - Angrerett
Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg.
Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.
Klagefrister
1. Feil ved leveranse
Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 1 måneder etter levering.
Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.
2. Feil under garantitiden
Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i 8 år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering). Oppstår det feil ved ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på mail eller på telefon. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.
3. Reklamasjon
Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år.
Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!